Masažna kad HARVIA Legend
Opis
Jacuzzi "Legend" je enostaven za vzdrževanje, saj je v notranjosti velik plastični bazen. Ta časovno odporen model lahko sprejme 4 do 6 oseb.
Kad "Legend" ima grelec "HARVIA Legend". Velika steklena vrata grelnika vam olajšajo pregled, ali morate vložiti več drv, in lahko še naprej uživate v ognju v grelniku in vodi v masažni kadi.
Temna zunanja površina masažne kadi in majhni detajli se odlično podajo k savni " Legenda ".
Lastnosti:
- Barva: črna
- Sprejme od 4 do 6 oseb
- Neto moč grelnika je približno 29 kW
Dimenzije:
- Globina 910 x višina 1100 mm
- Premer 1700 mm
- Teža brez vode: 131 kg (teža kadi brez grelnika in dimnika: 83 kg)
- Volumen vode: 1540 litrov (najmanj 650 litrov)
- Kamin Ø 150 mm, 2 m + napa
- Toplotna zaščita dimnika 1 m
- Odtok: 2 ½ ”notranji navoj + cevni priključek 38 mm
Materiali:
- Material stene: Barvana in toplotno obdelana vezana plošča iz mehkega lesa, 15 mm
- Material vložka: polietilen (PE) plastika pribl. 8 mm debeline
- Izolacija iz penastega polistirena na kadi do nivoja sedeža.
Na voljo posebej:
- Izolirana prevleka za kad
- Koraki.
Dopolnite svoje savnanje s kolekcijo Harvia Legend:
Technical specification
- Država proizvajalka Finska
- Mere višina (mm) 1100
- Mere globina (mm) 910
- Premer (cm) 1700
- Teža (kg) 131
- Les Iglavec
- Prostornina rezervoarja za vodo, (l) 1540
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.